Zakopane wita nas ponownie

w dniach od 24 do 28 czerwca mieszkańcy naszego Domu spędzili w przepięknych polskich górach. Aktywnie spędzili ten czas. W pierwszy dzień wycieczki nasi podopieczni zwiedzili Kalwarię Zebrzydowską oraz Ojców ( Jura Krakowsko – Częstochowska ). W drugi dzień w towarzystwie przewodnika nasi pensjonariusze wzięli udział w Wycieczce do Szczawnicy. Na drodze tej wyprawy znalazł się zabytkowy kościół w Jaworkach, zwiedzanie parku zdrojowego oraz wjazd kolejką na Palenicę. W drodze powrotnej ze Szczawnicy wstąpiliśmy do Niedzicy, gdzie przy pięknej pogodzie  odbył się rejs statkiem po malowniczym jeziorze Czorsztyńskim. Następnego dnia tj. 22.06.2015r. wyjechaliśmy na wycieczkę do doliny Chochołowskiej po której nasi podopieczni poruszali się przepiękną kolejką, natomiast po południu odwiedziliśmy cmentarz na Pęksowym Brzysku, muzeum Koliba, a także wjechaliśmy na zawsze uroczą Gubałówkę. Wreszcie  nadszedł oczekiwany dzień 23.06.2016r. w którym to dniu rano wybraliśmy się wraz z przewodnikiem na wycieczkę autokarową na Słowację by podziwiać tzw. Tatry Wysokie. Atmosfera podczas wyjazdu za granicę  jest nie do zapomnienia, wszyscy wycieczkowicze śpiewali, byli radośni a widoki pięknych Tatr zapierały dech w piersiach. Oczywiście wszyscy nasi podopieczni mieli możliwość zrobienia sobie zakupów u naszych południowych sąsiadów.

Szczęśliwie wszyscy wrócili zdrowi i bardzo zadowoleni, że stworzono im możliwość uczestniczenia w tak pięknej i bogatej w przeżycia wycieczce.